saya siti zakirah binti mohamad fauzan dan saya jururawat pelatih :)

Wednesday

teman wanita

Assalamualaiikum wbt. today i have a DATINGGGG. OFCOURSE la dengan girlfriend yang sungguh susah untuk berjumpa tu. oh mereka sangat busy. fyi, izaty study dekat international islamic college,gombak, cekyam study dekat politeknik pauh,perlis (macam jauh sangat kan) hehe, aku study kat kuala pilah and iekin jea duduk rumah menjaga kedua ibubapanya. hee kalau hal hal ibubapa terus jadi karangan spm. -_-

pagi tadi masa tengah khusyuk masak rendang ayam, zaty call me. dia cakap 'beb,gua dah balik. bila nak lepak. jom petang makan cendoi' muahaha. sedikit tambahan di situ. izaty lebih sopan dari itu. hihi
aku pun bersetuju. tak sangka masa dia ambik tu punyalah ramai. ingatkan berdua. rupa rupanya dia bawak tentera kesayanganku which is ayam and ikin.:O

APALAGI KEAH BUAT KALAU JUMPA GENG. harus la sembang tak ingat dunia. bercakap pompang pompang sehingga tiba di destinasi cendoi pulut dekat changloon. orang kedah pasti tau. tempat ni sangat famous amos and cendol pulut dia sungguh superb. tergugah iman orang diet ini T_T






tengok ni. menguji betulkan? hmmm





tengok lah makcik paling cakap banyak dalam kereta. bahagia sungguh dia tak payah jadi driver harini :)



 sempat singgah tasik buat tambahan sembang tipu tipu petang petang waktu panas. menarik.




ini syikin. sebelah  tu aweks pipi naik. muahaha





 geng duduk belakang dan geng kuat kintut. 




 antara wanita paling aku sayang selain mak aku, tok aku, kakak2 aku, anak menakan aku, nor . depa ni lah. mesti depa baca bangga kan . bangga la bangga la...




 muka sopan satuuu. ikat tepi.





 abang handsome pengarang jantung izatie. untung zaty dapat boyfren bawak jea ke mana kamu nak makan. kalau aku, aku dah guna sebaik mungkin. ajak dia makan seafood tiap hari. muahahaha *evil*





 awekz hotzzz






tudung hitam: awekzzzz suam suam kuku.





and actually, i miss this T_T